Maria przez kilka lat pracowała jako prawnik w kancelariach prawnych, organach administracji państwowej oraz w działach prawnych wiodących polskich i zagranicznych spółek z branży e-commerce, gdzie zajmowała się głównie obszarem IP, współpracując z działami marketingu oraz reklamy.
Znakomicie odnajduje się w świecie pojęć z zakresu rebrandingu, reklamy, naruszeń z zakresu e-commerce zarówno od strony stricte prawnej, jak i terminologii sztuk plastycznych. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji UAM w Poznaniu. Oprócz zawodu prawnika Maria ma także tytuł zawodowy plastyk - specjalizacja reklama wizualna, co od wielu lat pozwala jej na korespondencję pomiędzy tymi dwoma dziedzinami.
Brała udział w wielu projektach wdrożeniowych, przeprowadziła liczne szkolenia z zakresu sztuki oraz prawa konsumenckiego. W zespole ALL for LAW znakomicie rozumie potrzeby branży prawniczej, co pomaga jej wypracować optymalny wewnętrzny workflow.
Prywatnie kolekcjonuje sztukę oraz tworzy indywidualne kolekcje sztuki, promuje i wspiera młodych artystów. Aktualnie jest także w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Historia Sztuki Nowoczesnej na Państwowej Akademii Nauk.